دانلود آهنگ جدید

<سایت عاشقانه سپهر><سایت عاشقانه سپهر>

یه من یه تو...

یه من ، یه تو ،

 

یه فاصله . . . . نه نشد.

 

بی من ، یه تو ،

 

یه فاصله . . . . نه نشد.

 

بی تو ، یه من ،

 

یه فاصله . . . . بازم نشد.

 

یه من ، یه تو،

 

بی فاصله . . . . . . . . حالا شد!



نظرات شما عزیزان:

مینو
ساعت21:00---13 بهمن 1392
کجــــای شهـــر قــــرار بگـــذاریم ؟؟؟

چــــه رنگ لبــــاس بپـــوشــــم دیوانه تـــر میشـــــوی ؟؟؟

میخـــواهــــی برایـــت شعــــر بخــــوانم ؟؟؟

یـــا آرام بگـــویم دوستـــت دارم ؟؟؟

کـــــدام بهتـــــر اســـت ؟؟؟ بمــــانم و شـــاعری کنـــــم ... ؟؟؟

یــــا بـــروم و از عـــاشقـــی ات بســـوزم و تمــــام شــــوم ؟؟؟؟
پاسخ:!!!


یلداجون
ساعت14:34---23 دی 1392
خخخخخخخخ آره دیگه .فاصله که باشه حال روزت می شه مثل الان من.میشه مثل وب من غم باد ایش

بهـ سلامتی خودمـ
ساعت6:52---15 دی 1392
دو چیز همیشه یاد آدمهاست



دوست خوب و روزهای خوب



اما یه چیز هرگز از یاد آدمهانمیره



روزهای خوبی که با دوستای خوب گذشت
پاسخ: هی روزگار راست میگید!


بهـ سلامتی خودمـ
ساعت16:52---9 دی 1392


reza
ساعت20:59---7 دی 1392
خیلی جالب بود
پاسخ:............ مرسی


بهـ سلامتی خودمـ
ساعت20:38---6 دی 1392
به ســلامتي اون حــرفهايي کــــه :

پُــست نشــد ؛

ولــــي .... بــغــض شــد ... !!!


بهـ سلامتی خودمـ
ساعت20:32---6 دی 1392
مرا ببخشید سکوتم از رضایت نیست!!!!!!!!! اینترنتم هی قطع میشه....
پاسخ: ن بابا این حرفا چیه فدای سرتون!


بهـ سلامتی خودمـ
ساعت20:29---6 دی 1392
مگه فقط دیوونه ها قهر میکنن

پاسخ:هه هه هه هندونه!!!


ghazale:"
ساعت17:10---6 دی 1392
رفت و آمد ،
رفت و آمد ،
اینقدر رفت و آمد

که از یاد برد ، چیزی به نام ماندن هم وجود دارد!


makhsoos
ساعت14:18---6 دی 1392
سلام دوست عزیز وب خوبی داری لطفا به وب من هم یه سری بزن.موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : atefe saeedi | جمعه 6 دی 1392 - 13:51 |